Sunday, January 9, 2011

~~ Saye Rindu ! ~~

WAAAA!!
Rindu gilark dekat blog...! fesbuk!! ym !!!
lame ta on.. sejak2 da bersekolah n bergelar CALON SPM 2011...
hmm... agak bz... minggu kedua sekolah baru stat homework
n dis kames... merentas desa... ouh.. i hate it... hmmmz!!
kalo aku ta salah dengar ade sukantara... btol ke??
tataw....
hmm...aku tataw na chakapp pe laghi dalam blog nie..
sebab.... sekolah da masok minggu ke dua...
hmm...
mungkin pas nie aku da jarang update blog...
aku mintak maap sangad... aku chuba tuk on9 seminggu sekali...
3 fesbuk musti dibukak...
aku 2 (budapp yangg emoo n anis nadzirah azman)
n 1 agy... arwah adik angkadd aku tersayamm...
huhuhu... kalo ingadd diye mesti bergenang aer mata aku...
chamm ne aku ta nanges.. aku shayamm diye gilark3...
he is veri2 special! swear!!
oam chakapp...
kalo kite maseh teringadd kadd diye... nanges2...
roh diye menangis ugapp.. btol ke?? huhuhu
ANIS...KAMU MESTI KUAT!
yeah.. aku mesti kuat!! tahun nie aku SPM..
jangan terlalu sedih..focus ur study.. yes... focus my study... :)
huhu... sok maybe da stat tusyen...
satu subjek rm25...
murah lahh... aku rase chamm knal je chegu tusyen 2...
chamm chegu kem skor A kadd YT Midtown Hotel... hmm...
tataw laa...tunggu je laa sok...
tengah tunggu keputusan AJL nie.. heheh
semangad3...
n na taw ta.... da first date wif faan... 
4 Januari 2o11.. hehehe
kejap je dlm 15mnit nmaybe.. bkn date namenye 2.. hehehe.. :p
oke laa... aku na sambong nota pai aku.. ta siap2 lg.. huhuhu
oke laa... jhumpe di next post! 
sorri da lame ta update blog!
smuge blog akan datang lbih mnarik :D
babaii!!


p/s: lambatnye kputusan AJL 25 nie!! da letih aku tunggu... na taw 1 perkara?? tahun 2o11... aku jadi PEMALU!! hahaha! gile ke hape an?? ngee~~ see u!

No comments:

Post a Comment