Monday, January 17, 2011

~~ yessS!! ~~

Hahaha... best woo...
setelah berminggu2 aku ta call si dia...
tadi aku call.. whah! terobat sedikit windu...
diye da keje? whah... terkejot laa jugak..
tp bagos laa... skurang2 nye... 
sementara tunggu result an...
hmm.. bagos laa 2... aku ta halang pown.. 
asalkan diye pandai jage diri... tu je..
and now..
aku da stat tusyen.. hmm..
aku amek subjek add maths n add science..
setakadd add science uh.. oke laa..
tapi chegu add maths 2... "chegu zul" ???
urh... aku ta bule laa naa panggil diye as "chegu zul" ...
sbb.. diye uh jiran aku... uma aku plak dekadd nan padang bula...
aku dengar oam panggil diye "emy?"
hmm... mybe nme diye zulhimi ... nta ..
huhu.. diye ajar oke je.. but... masalah aku just... 
aku ta buleh na panggil diye "chegu zul"...
hmm... nta laa... sabau je laa....
belajar3... aku tusyen.. aku bayar... so just tumpukan pe diye ajar..
jangan duk pkiaq bnde laen...


p/s: aku bahagia... :D

No comments:

Post a Comment