Monday, December 27, 2010

~~ MENANGISSS :(( ~~

Aku tataw pe salah aku.... aku tunggu diye sent chat @ msg @ tules kadd wall aku.. tapi sia2 je aku tunggu.. n.. aku nekad.. sent chat na mintak maap.. setiap chat kami diakhiri dengan pergaduhan.. walaupun aku selalu gaduh nan diye.. tapi diye tetap aku ingat.. sebab diye yang salu buadd lawak bodoh... salu buad aku ketawe.. salu buadd aku nanges... salu buadd perasaan aku berchampo baur.. she is da best... diye larh yang paleng selamber.. paleng poyo... tapi.. bila dia mintak.. diye swuh aku buangkan sume sal diye... aku tak mampu.... aku tak mampu..! sebab .. diye sahabat paleng perfect aku pernah jhumpe! walao ta kenal face to face... aku tetap anggap diye as my SAHABAT.. bila aku tanya kenapa diye mintak aku buadd chamm 2... nie jawapan diye 
"nis..
cm aq ckp td
lau ny mlm last kita pon..
ke ble2 ke
aq nk..
unx dlte la suma tntng aq
aq xmo unx ingt kt aq
aq an slalu sketkn aty unx..
aq nk unx wt suma ni...bkn tnda aq bnci unx
aq syg unx..srius aq ckp aq ckup syg unx..
sbb 2 la aq nk unx wt suma yg aq sur0h td
boleh la niz.."

lantak laa diye na chakapp pape un... aku tetapp dengan pendirian aku.. aku.. aku tak boleh... i cant SYONEN!! i cant!!! kalo u nak tengok.. sume sal u dah takde... tunggu bila i dah tak wujud atas dunia nie!

p/s: aku terpaksa berkeras kepala.. kerana.. aku tanak.. aku lupakan seorang SAHABAT!!! maafkan aku ATIKAH..

No comments:

Post a Comment