Thursday, January 27, 2011

~~ Gadoh! ~~

ouh... semalam .. aku gado nan syonen..
ta sangke laa diye btol2 na majok..
hmm.. aku saje je buadd2 majok.. diye pulak yang majok??
hmm biasa laa 2.. oam tga sakedd memang sensetip..
diye bwu je accident.. biasalah.. minah rempit 2..
hope diye chepart semboh.. walaopown ta bertegor sape..
aku tetap mendoakan diye supaya chepart sembuh...


rini pulak... aku gado wif classmate aku..
baiti... diye duduk tepi aku lam kelas...
bukan gado.. aku majok je..
hm... kuat merajuk? memang aku kuat merajuk..
bukan ape pown.. memang salah diye pown..
aku tanye soalan yang same lebih 1o kali kodd?
tapi maseh tak berjawab... lebih pentingkan oam laen.. daripada member sebelah..
aku bukan nak berkira sangad pown.. pe salahnye jawab soklan aku dulu bwu laa jawab soklan kawan2 yang laen 2.. 
taim aku tak layan baru laa mintak maap la.. da laa.. aku fed-up larh..!
swear aku fed-up...
hmm.. kalo diye pandai pulak.. taim aku tengah bizi.. tengah pikir ke ape ke..
diye pakse aku swuh jawab soklan aku.. pe kes 2??
kadam2.. aku rasa chamm diye suka mengambil kesempatan atas sikap suka mengalah aku nie...
na buadd chamm mne... memang aku suka mengalah..
tapi.. mengalah aku pown ade batas.. pikir perasaan oam laen jugak...
tatao laa lame mane aku ta tegor diye kali nie..
aku dengar tadi oam tanye nape diye NANGES...
hmm... nta laa.. aku tanak pikir..
selagi hati aku ta oke.. aku takkan tegor diye..
POMIS!


n tadi.. aku baru je bukak profile arwah adik angkadd aku..
haritu.. sebelom zan p indonesia..
aku da janji.. takan buadd pape un..
just bkk notification.. then.. ta reply pape un..
but.. aku terpaksa..
sebab ramai sangadd yang sent dekat wall diye..
kasehan pulak..
n now.. aku rasa nak nanges lagi..
memang aku sayang diye..
tadi ada terbaca post dekat wall diye..
adakah senyuman diye teramat istimewa..?
aku hanya mampu menjawab di dalam hati..
diye terlalu istimewa... apatah lagi... senyumannya...


aku terpaksa stop di sini.. sok aku ade tusyen..
so see 2 da nex post! C;


p/s : Al-Fatihah tuk arwah... n happy birthday 2 SI..

2 comments:

  1. arwah amirul afzar azfar...
    he is veri2 special..
    biasanya.. oam yang kita terlalu sayang sebab diye terlalu baek.. akan pergi meninggalkan kita dulu..
    memang aku ade terfikir dulu.. tak sangka laa betul.. Allah lebih menyayangi arwah.. Al-Fatihah tuk arwah.. n semoga abang kembar arwah.. afzan.. semoga sihat di indonesia.. ingat pesan akak.. jaga kelakuan.. jangan ssh kan uncle n aunty tao.. akak sayang zan dan arwah.. sampai bila2...

    ReplyDelete
  2. Syarin p dinner da lupa na on9 kodd? hahaha! :p

    ReplyDelete