Sunday, January 23, 2011

~~ lame ta update ~~

hi blog..
windu kamo...
sehad?
hmm.. aku mereng eh? hihi
tadi.. chegu m.nidzar ( penolong kanan 1 .. kalo ta silap arh)
diye datam kelas aku ( 5 ibnu sina )
diye chakap
kelas aku mungken akan berpindah ke blok laen (blok lame aku dulu:pak sako)
hmm.. 5 tahon aku skularh sif..
5 taon jugak larh aku duk blok 2.. hmmm! >_<!!
bosan laa asyek blok same je.. tapi kira da oke laa..
sebab an.. ko-op dekadd.. library dekadd.. makmal saens un dekadd..
yang jaoh.. makmal biol .. huhu.. tape laa.. bukan salu un p sana an?
n then.. aku da pegi jenguk kelas 2 tadi..
kami warga 5 ibnu sina bergado.. sebab..
ade yang nak duk dpan.. aku nie jenis suke duk depan..
so berebut wit boys..
then.. pikir2 balek.. kalo buleh ikodd kedudukan sekarang je..
sebab tanak ade yangg gado nanti an..
so.. ade 2 pilihan
same ade na ikodd kedudukan last year or kedudukan dis year..
kalo aku.. rela kedudukan dis year..
sebab.. aku tanak bezpren aku - aiying.. duk wit tett..
haha! bia larh oam na chakap aku nie pengator idop oam laen un..
peduli pe aku.. she is my bezpren! lantaq aku larh!
aiying ta chakap pape un.. so.. makne nye.. aiying ta kesa aa an?
hex3..


skaram neh da kol 1 lebih da.. na iron baju dlu.. so .. jhumpe nex taim.. kalo ade mase aku update lagi blog.. :) take care


p/s: semangadd buadd akaun sebab balance.. hahaha!

No comments:

Post a Comment