Thursday, February 10, 2011

~~ hepi nye aku! ~~

Hahaha! whah! da lame aku ta bukak blog eh.. da lame ta update.. niat 2 memam ade.. but.. ta sempat lha u... my bonda pown salu bisem.. skaram nie tenga exam lha shayam! huhu...


na tao ta?? aku masok olahraga.. acara lontar peluru.. haha! aku pown ta chaye lha.. haha! tadi ade training... dekadd kompleks sukan gong badak.. ta ramai pown oam.. aku, hana n ain.. da sepakadd da.. hihi.. aku tukar 3 kali baju sebelom aku pegi.. aku pown tatao lha knape.. hmmz..


kadd sane.. not bad lha... pluru 2.. dalam 5 o 6 kg.. tade lha berat sanad... not bad lha.. chamm sekampit kechik beras 2.. hihi.. sir ho chakap... mase lontar ta buleh buadd manyap kali.. takodd bahu melecet? nta lha.. aku paam.. tapi ta paam.. ade paam? hihii.. aku nie nta pape lha.. haha! mase balek tunggu my daddy tadi.. aku nampak abg aizu! pic diye.. aku rase tade kodd? haha.. nta lha.. aku pown tatao nape aku ta amek pic diye.. haha! 2 lha first time aku tengok diye tuk taon 2o11.. n seminggu seblom stpm 2o1o.. aku memam da ta nampak diye... huhu.. diye pakai baju oren.. n ta silap aku.. 2 first time aku tegor diye.. haha! malu la pulaps.. hihi :p


n dis nite.. aku tusyen.. add math... huhu.. chegu dzul n chegu azlan.. bengap lha otaq aku.. da lha lapar.. ta ley na concentrate lamsom.. huhu.. bonda aku demam.. so tak masak pape un... lapar2.. huhuu... makan laksa je.. adoii.. lapar lagi! rini aku hepi gegile n letih sesanad... nie pown na tido sebenarnya.. tp tengok pc free.. update lha kejhap.. hihi.. sok tusyen ugap... add science.. n then.. abes tusyen mybe trus p gong bdk.. my czen.. na kawen.. so prepare n tolom2 pe yang patot.. diye kawen dis sab2.. 12/2.. ta sabar na pkai baju baru hahaha! :p


n skaram... aku rase aku na tido.. so see u in nex post! babai! take care... nunaidd! salam! 





1 comment:

  1. 2 adik angkadd aku.. name diye amir rahman! suke tengok diye!

    ReplyDelete